99% tevreden klanten

... en dat houden we graag zo

Ook de laatste 1% houden we graag tevreden met duidelijke voorwaarden voor onze niet goed geld terug garantie.

Bij DesignBro zijn we zeer servicegericht en begrijpen we dat elk project en elke klant uniek is. Wij helpen je graag om van je project een succes te maken!
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen: Contact.

Niet goed geld terug voorwaarden

 

Allereerst willen we opmerken dat klanttevredenheid een zeer hoge prioriteit heeft bij DesignBro. Wij waarderen onze klanten, en willen jou het ontwerp leveren waar je van zult houden. Neem contact met ons op voordat je een terugbetaling overweegt, aangezien wij in bijna alle gevallen kunnen helpen.

 

In deze gevallen kan de Klant een terugbetaling krijgen:

  • Wanneer de klant niet tevreden is met de geleverde werken en de terugbetaling vraagt aan het DesignBro team niet later dan 5 dagen in de Design fase

 

De Klant komt niet in aanmerking voor een terugbetaling als:

  • De Klant een finalist selecteert
  • De Klant meldt aan een ontwerper dat hij met ontwerper gaat werken / kiest ontwerper als finalist / kiest ontwerper als winnaar
  • De Klant het project heeft laten verlopen

 

Alle terugbetalingen zijn ter beoordeling van de Support Executive van DesignBro.

Wanneer de Klant opteert voor een geld-terug-garantie zal de Klant geen gebruik kunnen maken (in welke vorm of op welke manier dan ook) van de voorgestelde ontwerpen.

DesignBro kan geen restitutie verlenen op NDA overeenkomsten.

DesignBro kan geen geld teruggeven voor extra gekochte tijd.

DesignBro rekent eenmalige administratiekosten van $20 om de terugbetaling te verwerken (dit zal in mindering gebracht worden op de terugbetaling).

 

Bijgewerkt: Maart, 2021