Home Branding Brandsupply is handig voor elk type bedrijf

Brandsupply is handig voor elk type bedrijf

by PJ
Brandsupply is handig voor elk type bedrijf

Brandsupply is niet langer alleen maar voor Quote 500-bedrijven of andere grote merken. Of het nu voor zaken, branding, of professionele groei is, elk bedrijf zou een brandsupply moeten hebben. Anders mis je een waardevolle kans op het gebied van marketing en het genereren van inkomsten. De voordelen van een brandsupply zijn onder andere:

  • Het biedt jou een startpunt voor marketing & PR-campagnes;
  • Het verhoogt de investeringswaarde van jouw campagnes;
  • Het voegt een laag van geloofwaardigheid toe aan bedrijf;
  • Het zorgt ervoor dat jouw boodschap eenduidig overkomt op elk platform.

Wat doet brandsupply?

Brandsupply zorgt ervoor dat al jouw communicatie specifieke informatie bevat over jouw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan jouw een website, logo, productdesign, flyers en complete media kits. Media kits worden soms verward met biografieën, over pagina’s, pers kits, of affiliate middelen. Hoewel ze enige overeenkomsten vertonen met deze aspecten van jouw site, is een meer geschikte beschrijving voor de mediakit van de presentatie van belangrijke details die marketeers helpen jouw merk te koppelen aan jouw  doelgroep. Mediakits kunnen voor verschillende promotionele doeleinden worden gebruikt, namelijk:

  1. Het promoten van de lancering van nieuwe producten of diensten;
  2. Het bevorderen van partnerschappen of groeimogelijkheden;
  3. Het bevorderen van naamsbekendheid;
  4. Het verstrekken van gedetailleerde informatie over een bedrijf of merk;
  5. Merk op dat het niet alleen een informatiepakket is, maar ook een middel om de kloof tussen jou en jouw ideale klanten of partners te overbruggen. Daarom is het belangrijk om een professionele brandsupply te maken die laat zien wat je kunt bieden aan jouw publiek.

Het creëren van een brandsupply

Content moet worden geschreven voor jouw doelgroep. Om jouw doelgroep goed aan te kunnen spreken, moet je dit proces dus omkeren. Zet jezelf in de positie van jouw doelgroep en stel jezelf de volgende vragen:

  • Als ik zou herkenbaar zou willen zijn, wat heb je dan nodig om op te kunnen vallen voor andere mensen?
  • Wat voor soort afbeeldingen of beeldmateriaal zou ik aantrekkelijk vinden?
  • Welke beschrijvende zinnen komen overeen met mijn doelgroep?
  • Wat voor soort mogelijkheden zou ik het meest waardevol vinden?

Het beantwoorden van deze vragen voordat je begint met het creatieproces, zal je helpen bij het genereren van een structuur voor jouw brandsupply. Ga nog een stap verder door het creëren van een verhaallijn of samenvatting die direct zal leiden tot jouw doelstellingen.

Dow fute standaardenDesignbro heeft oneindig veel creaties klaar staan om als voorbeeld te dienen voor jouw brandsupply. Een brandsupply bevat een idee van de missie, visie, waarden en doelstellingen van jouw bedrijf. Het laat de motivatie achter een bedrijf zien vanuit het perspectief van de oprichter(s).

Designbro is van mening dat een compleet verhaal de klanten helpen acties te ondernemen en verder te kijken dan naar alleen de producten of diensten die het bedrijf aanbiedt. Het creëert ook betrokkenheid, omdat de klanten de neiging hebben om meer contact te maken met mensen. Met meer betrokkenheid, wordt meer publiek gegenereerd, en het merk krijgt daarmee meer populariteit. Wil je weten hoe brandsupply er voor jou uit kan zien? Neem dan eens een kijkje op designbro.nl en laat ook een complete brandsupply voor jou maken!

You may also like

Een creatief ontwerp bestellen is eenvoudig en gegarandeerd!
Twee pluspunten waar iedereen van houdt.

Start nu
Deel deze pagina